15 Kasım 2017 Çarşamba

Buharli süpürge işe yarar mı?

Günaydın canlar, bugünkü konu buharli temizliyiciler. Benim aldigim bir modeli taniticam size bakalım sizide bilgilendireyim. Belki faydam olur hayatınızı bir tık kolaylaştırmaya. Ben oğlak burcuyum burcumdan mi karakter mi bilmem yeni bilgiye aç biriyim. Birseyler öğrendiğim zaman hemen paylaşmak isterim, başkasina da yarasin isterim. Ben yerleri silmek için buharli süpürge bakarken çokta yorum bulamamistim. O yüzden denemiş biri olarak bilgilendireyim sizi.
Benim aldigim fakir steam mop marka olanı. Fiyatı diğerlerine göre çok uygun özellikle internetten alirsaniz. Benim vilada ile yerleri silmek hiç hoşuma gitmiyordu. Pis suyun içinde silmeyeyim diye evi, bir defada kaç kere suyunu degistirirdim. Çok çamaşır suyu kullanirdim, mikroplar ölsun diye. Şuan bakınca ne tuhafmisim diyorum. Kimyasallar bizi hasta ediyor zaten ben bide heryeri oda kokusu gibi çamaşır suyuyla kokutuyormusum. Neyse bide üstüne felan sicriyor. Ay en sevmediğim şey. Sonra karar verdim bi deniyecem dedim. Belfitigim olduğu için ağır olmaması gerekiyordu ve benide yormamasi gerekiyordu. Sonra bu ürünü aldım. Kısa sürede isiniyor yerler buhar gücüyle tertemiz oluyor. Derz aralarını bembeyaz yapiyor diyemem ama yinede temizliyor. Laminatları çok su bırakıp zarar vermiyor. Diğer markalar için okumuştum yer döşemeye zarar veriyor diye benimkine hiç birşey yapmadı. Bide  benim laminatlarim mutaahitin kullandığı orta kalite laminatlar. İçinden 5 tane bezi çıkıyor siz daha fazla alıp çok sık değiştirebilirsiniz çok titizseniz. Zaten taktiğim bezi hiç çıkarmadan önlu arkali kullaniyorsunuz. Ben çok rahat ettim arkadaşlar koca ev supurdukten sonra silmesi çok yorucu geliyordu. Ürünüde çok beğendim hatta bir tane daha alıp yedeklemek istiyorum. Buhar gücü tam kararinda yer fayanslarinida çok güzel yapiyor ve duvar da siliniyor. İçindeki bezlerden bazilarini bu iş için ayirabilirsiniz. Süper kolaylik hatta hali üstü için bezide var halılari siliyor üstten. Yani arkadaş ben memnunum büyük bir evim var ve cok yogun bir ev. Bu dünyaya sadece temizlik yapmak için gelmedigimizi düşünüyorum. Ama evim temiz olmazsa hayatada motive olamıyorum. Bende bu iş için gerekli olan yardimcilarimi iyi seçiyorum. Aklınıza gelen başka soru varsa sorabilirsiniz. Şuan benim aklıma başka birşey gelmiyor. Umarım faydali olmuşumdur. Hayatı paylaşmaya devam edicem sizinle. Mutlulukla kalın 😘 

6 Kasım 2017 Pazartesi

Hayatımı kolaylaştıran hersey Güzel kokan evler

Arkadaşlar hepinize Merhabalar
Blogumda yeni bir yazı dizisi oluşturmaya karar verdim. Başlıktan anlayacaginiz gibi şuan itabiriyle uyguladığım benim hayatımı kolaylaştıran bir yazı dizisi. Bu blog çocuklarıma  bırakacağım benden bir hatiradir. Bu hatıradan sizde birsey almak isterseniz hadi buyurun blogumu takip edin derim.
_Evimiz nasıl mis gibi kokar
Bendeniz,  yumuşatıcıya fazlaca su katıp fısfısli bir kaba koydum ve bununla mobilyalarimı siliyorum. Bu ne işe yariyor derseniz şöyleki; bir tek ürünü iki amaçla kullaniyorum ekonomik oluyor. Sonra mobilyalarim parliyor evim acayip güzel kokuyor daha ne olsun. Ben bu uygulamayı biryerlerden öğrenip yapmıştım her yumuşaticiyla yapılır ama benim kullandığım yumuşatıcınin markasını paylaşıyorum.
Evet bu yumuşatıcı kullanıyorum. Nedeni diğer yumuşaticilar dokundu bana, çamaşırları yıkayıp asarken  yüzümde kaşınti yaptı. Ama bunu kullandığım zaman böyle birşey olmadı. Yani daha zararsiz sonuçta heryere cocugumda dokunacak ve evdeki o kokuyu soluyacak. Biz kadınlar kimyasaldan  uzak duramıyoruz. Özellikle çamaşır yikarkende çok yumuşatıcı kullanıyoruz. Ben  bu markadan memnunum. Evim temizlik sonrası çok güzel kokuyor çünkü. 

26 Temmuz 2017 Çarşamba

dekopaj desenleri

Ahşap boyamada çok lazim dekopaj kağıtlarından en güzel desenler size. Ben bu paylaştığım desenlerden  çok çalişma yaptım. Desenler cok güzel ama baskı alacağınız yeri iyi seçin soluk olmasın çıktılar. Dekopaj desenleri her fotokopiciden çıkartılmaz, bu işler için daha iyi baskı makineleri lazım. Hatta bazı yerlerde kağıdın kalınlığı bile bu işe göre seçiliyor, ince bir kağıta basılan resim daha doğal durmasını sağlıyor mesela. Size kolay gelsin ben kaçtım.





















Bendeki Ahsap Aşkı

Herkese merhabalar arkadaşlar
Bloğuma göz atmış yada instagramda (@hobimsende)  beni takip eden herkese yeniden merhabalar.
Uzun süredir ne yapıyorsunuz diye sorarsanız; sadece gözlemliyorum, gercekten yeni birsey yapmak için doğru zamanı kolluyorum diyebilirim. Ahşap olan herseye fazlaca sevgi var içimde. Nerden geliyor bu sevgi bilmiyorum. ''Ahsap tabure mi yoksa çok şık metal tabure mi'?', diye bana sorsanız ahşabı tercih ederim. Bilirimki onda emek çok daha fazla. Ahsaplarımı yaptırdığım marangozumun dukkanından çıkasım gelmiyor. Keske bir marangozun yanına çırak verselerdi beni, bu bayan halimle ne hoş olurdu yahu. Gelelim boyalara her tur boya seceneği var artık ne guzel değil mi artık ahsap cam galveniz objeler hariç plastık kumas deri esyaları da boyayabiliyoruz. Hangi boyalar mı bunlar hemen yazayım. Annie sloan challk paint, Cadence multısurfaces Rich multısurface işte markasını verdiğim bu boyalarla herseyleri yenileyebiliyorsunuz. Ne kadar güzel birsey değil mi bu atıp almaya alışmak yerine, evdeki eskimiş ama güzel eşyalarınıza yeniden bir şans verebilirsiniz. Hatta bir kaç şans. En son eşimin arkadaşı şekli güzel ama rengi balkonuma hiç mi hiç yakısmayacak sarı renk bir plastik masa getirmişti. Ne mi yaptım atmadım Cadence multısurface beyaz renkle boyadım. Atamamda zaten o masayı hediye eden arkadaşımız şuan hayatta değil. Hatırası olan eşyaları ben cok seviyorum bana anlamlı anlamlı bakıyorlar bulundukları yerden. Neyse yeniden görüşelim inşallah. Zamanı iyi kullanmak adına o kadar kitap okudum uygulamada da basarı olursam eger, bloğumu da ihmal etmiyecem inşallah. Saglıkla kalın sevgiler...



29 Temmuz 2016 Cuma

diyet taktiklerim

Bayanlar Merhaba
Size birebir uyguladığım taktiklerden bahsedeceğim Ama önceden yaptığım şeylerden söz etmem lazım ki şu anki benle farkı görün. önceden sıkı diyete girerdim böylelikle 63 kilodan 49 kiloya düşmüşlügum  vardır ve 49 kilo iken bile kendimi çok şişman sanıyordum nedense 40 numara ayaklarım inanın vücudumda daha çok dikkat çekiyordu bu acımasız diyetle tek tip besleniyordum ve en sevdiğim tatlı gibi şeyleri tamamen hayatımdan çıkarmıştım ama sonra ne mi oldu bir gün tak dedim bir yemeğe başladım birer birer aldıkça kiloları dur demedim kendime devam ettim Neyse ki 1 65 boya 60 kilogramda kaldım uzun süre sonra bir şey keşfettim her şeyden ye gözün kalmasın ama az miktarda yer. hayat bu durumda bile sürprizlerle doludur uykuya gidene kadar neler yiyeceğinizi kestiremezsiniz mesela sevdiğiniz bir dostunuz akşam 10da elinde bir pasta ile geldi Ee şimdi yemiyelim mi? Yiyelim dostlar ama az yiyelim ve hangi gün çok kaçırdığımızı hissedersek  o gün ve ondan sonraki iki gün daha fazla hareket edelim o kilo kalıcı olmayacaktir göreceksiniz
ve muhakkak 2 litre su için bardak hesabı yapmayın şişeye doldurun hep yanınızda taşıyın ne kadar çabuk bittiğini göreceksiniz su beyin  için ve cilt için de çok önemlidir ve size tokluk hissi verir ne kadar çok wc ye gidersiniz metabolizmanız o kadar hızlı çalışıyor demektir ve bir de bize
 Annelerin öğrettiği bir yemek sırası vardır ya önce çorba sonra ana yemek sonra kilo aldırıcı ne yemek varsa o işte, bu sırayla yemek yemekten vazgeçin canınız hangi yemeği en çok çekiyorsa onu yiyin ve biraz salata ooooo bakın Ondan sonra görün hem sevdiğin şeyleri yiyor Hem de nasıl hafiflıyorsunuz  Alışkanlıklarınızı değiştirin aaaa dostlar Böylelikle sevdiğiniz kıyafetleri uzun yıllar giyersiniz her şeyim dar geliyor çok mutsuzum aldığım kilolardan demezsiniz. Ben bunları yapıyorum peki sizin ne gibi taktikleriniz var soyleyin bilelim.

28 Temmuz 2016 Perşembe

Ülkemi seviyorum...

Merhaba Hayat
 Bazen bize öyle şeyler sunuyorsunuz  ki hayatımız tepetaklak oluyor her şeyin boş olduğunu o anda anlayabiliyor sadece.
 15 Temmuz darbe girişimi kendi hayatım boyunca gördüğüm en büyük tarihi hadise. ve o günün izleri daha daha sürmekte ve sürecek. Milletçe çok büyük bir aldanıştan uyandırıldık, o gün bize hayat öyle bir ders verdi ki; oyun oynamak isteyenler gösterisi için her şeyi harcamaktan kaçınmayabilirmiş insanı bile harcarlarmış  ama su testisi su yolunda kırılır bu ülke için kötü niyetli olan herkes kendi kötülüğüyle boğulur. Çünkü bu ülkeyi oluşturan Türkler bağımsızlıklarını düşkün kimsenin boyunduruğu altında yaşamayacak kadar özgür bir ruha sahiptirler. Bundan sonra da, çok çalışacağız çok güçlü olacağız.Bu vatan bizim asker bizim, polis bizim. Hepimiz Tek Yürek Olacağız tek büyük güç var O da bizi yaratan Allah o bizimle beraberdir

18 Haziran 2016 Cumartesi

Yeni tasarim banyolar


Banyo dediğimiz yer çok fazla zamaninizi gecirmedigimiz mekanlar olarak karşımıza çıkar.  Ama yeni dönem banyoları öyle güzel tasarlanmiski
  benimle vakit geçir diyor adete. Eğer kendi sitilini yansıtacak mekanlar oluşturursun o mekanlarda bulunmak sana daha büyük keyif verir. Mesela yeni bir ev aldiniz ama banyosu yada mutfağı hiç sizin tarzınız değil öyle olunca hadi isim bitsinde biranevvel buradan çıkayım dersiniz. Ya tam tarzınız olan olunca ne olur zaman geçirmek adeta keyif olur. Bu yayinladigim resimlerdeki banyolar var ya kizlar tam benlik keyiflik.


29 Mayıs 2016 Pazar

Ben buaralar neler mi yapmişim?

Buaralar çok karisigim dostlar herbiri öncelik olan işlerim var hangisine baslasam diye düşünüyorum yada hepsine aynı anda mi başlasam. Ama yinede gelecek günlerden ümitliyim çok yorulucam ama güzel şeyler çıkacak ortaya gibi geliyor. Bi bakın yaptığım islere bakalım begenecek misiniz?




29 Mart 2016 Salı

Buaralar neler mi yapıyorum???






Buaralar bu şirinelerle uğraşıyorum boyuyorum, zimparaliyorum,seviyorum,karşılarına geçip çay eşliğinde muhabbet ediyorum. Mesai saatleri olmayan bir işimin olmasi ne kadar büyük bir lütufmuş meğer yeni yeni anlıyorum. Düşünüyorum tasiniyorum (gerçekte de tasiniyorum) Bakalim iyi kötü ne olacak diye bekliyorum. Ama Allahtan ümidini hiç kesmiyorum.

B