20 Eylül 2013 Cuma

En çok sevdiklerimle başlamak istediiiiiiiiiiiiiimmmmmmmmmmmmmm


merhaba herkese,
yazma işine  yeni başladığım için (ne yazacağımı da bilmeden) en sevdiğim ve tabiiki benim yaptığım parçaları göstermek istiyorum sizlere............Hani son zamanlarda bi hayli görüyoruzya duvarları süsleyen renkli tabaklar, bende evim için aramıştım fakat bulamamıştım. Zaten bulup alsamda o benim duvarda fazla kalmazdı, 6 yaşındaki oğlum mirza yüzünden bende ahşap versiyonunu kendime yaptım. Düşüp kırılmasın o kadar emek boşa gitmesin diye. Bu arada ben bu tabağı yaptıktan kısa bir süre sonra evim dergisinde gördüm, bir porselen firmasıda aynı renkleri kullanarak yapmış, çok şaşırmıştım. Hatta arkadaşlarım tasarımını çalmışlar diye takılıyolardı bana.

2 yorum:

  1. merhabalar
    blogun hayirli ,,,uzun omurlu olsun
    kus kafeslerine bayildim
    sevgiler bahcemden...sana gelsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba teşekkür ederim, daha yolun başındayım bu işler için çok zaman lazım anlaşılan..... sizin bloga baktım daha da incelicem. sevgiyle kal görüşmek dileğiyle.

      Sil