13 Ekim 2013 Pazar

Çiçekli Kutu (Evdekini değerlendir )




 
 
 
 Annem bana her geldiğinde muhakkak bir şeyler alır özelliklede mutfak araç gereçleri. Gördüğünüz yeşil kabın mor renginden almıştı farklı bir maldandı ama ben çok gelmeden onu çatlattım yanlışlıkla sonra atmaya da kıyamadım eeee malum annem (kayınvalidem) getirmişti bana. Bende evde ki parça kumaşlarla onu kapladım. Silikon tabancasıyla çok kolay oldu. İçini çekmeyi unutmuşum ama. Üstü içinde kabı kaplamadan ters çevirip kartona çıkardım ve kestim. Sonrada mor renkli  kumaşı kare kestim hiç dikiş yapmadan bohça bağlar gibi çapraz kenarları bağladım. Ama süssüz olmaz dedim bide boncuk diktim. Altını yapmak 5 dk üstünü 10 dk ama boncukları dikmem baya zamanımı aldı. Sonra annemden tam notu da ben aldım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder