21 Ekim 2013 Pazartesi

SEHPA YENİLEME

Ne yazık ki kullandığımız eşyalar zaman geçtikçe ilk günki yeniliğini koruyamıyor. Hele evde çocuk varsa durum daha da vahim. Benim siyah sehpamı Mirza sağolsun hertarafını çiziklerle doldurdu yeri geldi üstüne bindi odalar arası taşıt yaptı. Yeri geldi kalemlerle çizikler yaptı. Eeeee bende atmaktansa boyayayım dedim sonuç kötü olursa atarım diye düşündüm boya aldım (cadence akrilik ahşap boyası bir tane yetti) ilk renk çilek kırmızısıydı boyadım beğenmedim sonraki renk zümrüt yeşili onuda beğenmedim en sonunda bu renge karar verdim. oooo okadar değişiklik yaptım bari tekerleklerini çıkartayım farklı kullanayım değince sonuç bu oldu. Bu arada tekerleklerin vidasını söküp  istediğim yere vidayi sertçe bastırdım tornavidaladım hemen delindi zor bir iş değilmiş kimseye, başka hiç bir şeye ihtiyacınız yok. Ne yazık ki sehpam yine darbeler aldı bende yine boyıcam  daha sonra sizinle paylaşırım. Daha fazla bilgi almak isteyen bana ulaşabilir.


 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder