27 Kasım 2013 Çarşamba

ÇİÇEKLİ PUFUM, SANDIĞIM, SEDİRİM HERŞEYİM:)






Niye her şeyim anlatayım. Bizim Mirza Bey'in odasında sergilediği oyuncakların dışında oynamadığı ortada duran ve sürekli tozu alınan oyuncakların tamamını içine alıp beni kurtardığı için her şeyim.  Oyuncak alınırya çocuğa çocuğun yüzünde mutlu bir gülümseme anlatılmaz bir sevinç evetttttttttttt o sevinç bir kaç saat sonra nerde ne zaman o oyuncakla oynamaktan bıktın da onu bir kenara attın. (Bu arada oradaki bebekde benim bebeğim yaşım 30 olsa da bebeği kimseye vermeye kıyamadım)
             Neyse bu sandık çok sevdiğim birinin babası tarafından bana yapılmış bir hediye. Keşke evlendiğim zaman olsaydı böyle şeylerde bende çeyiz sandığı niyetine alırdım şimdiki gibi kullanırdım. Çok fonksiyonlu eşyaları seviyorum durduğu yerde bana daha anlamlı geliyor. Ya sizce? Evinde bir eşyayı farklı şekillerle de kullananınız varsa bana yazsın lütfen. Yorumlarınızı bekliyorum......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder