7 Kasım 2013 Perşembe

KALEMLİK YAPTIM

Uzun zamandır hiç bir şey yayınlamadım bu gün bana bir şevk geldi ve dedimki bütün yarım kalan işlerini tamamla. Ve daha önce yaptığım bir kalemliği başka bir şekle soktum bayan değişti, fenada olmadı. NELER Mİ LAZIM Bir adet kupa bu benim atacağım üstünde ilaç ismi yazan bir kupa idi. İstediğiniz bir bayan fotoğrafı ben vintage bir dekupaj resmi kullandım tuhafiyelerde satılan biye için kürk her rengi vardı, eşimin cetvelini ve birazda tül kullandım.
 
Önce ince kürk biyeyi kupanın etrafına silikon tabancasıyla yapıştırarak doladım. Sonra resmi kesip cetvele yapıştırdım, Sonrada cetvelin deliğinden tülü geçirdim duvak gibi yaptım. bu kadar bitti.
 
 
 Ve enson kalemler. Bu benim kalemliğim evde iki beyefendi hayatta kullanmazlar bunu eee erkek işi değil ya ohhhh benim kalemler rahat rahat dursun bunun içinde. Bu kürkleri tuhafiyelerde görüp çok beğenmiştim hatta öğrencilerime çerçeve yaptırmıştım. Ordan arta kalanı da böyle değerlendirdim. Değişik fikirlerle görüşmek dileğiyle.
 

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder