21 Kasım 2013 Perşembe

Bi çerçevem olsun güzel olsun ister ayna olsun ister resim olsun ister içi boş olsun O bana kalmış olsun.

Küçük üçlü çerçeveler malum her yerde var hatta daha çok üçlü boy boy ayna olanları daha çok karşıma çıkıyo benim gözüme ne fazla çarpıyosa hemen bende çekiciliği kayboluyor. Fakat bu hafta bu küçük çerçevelerden boyarken buldum kendimi. Farklı olsun diye kılıktan kılığa soktum çerçeveyi bakın nasıl olmuş.





Daha da renklendirmeyi düşünüyorum turkuaz fuşya yeşil denemek istediğim renklerden malihulyadukkan da yer alacak yakında hobimsendedukkan.blogspot.com

2 yorum:

  1. Rengi çok güzel olmuş ellerinize sağlık.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  2. Sağolun beğendiğinize sevindim daha bir çok renge boyamayı düşünüyorum onları da daha sonra paylaşırım. Sizin de renk konusunda fikirlerinizi almaktan memnun kalırım. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil