21 Kasım 2013 Perşembe

Pimpirikli annelere özel ODA KOKUSU

Anne olmadan önce anne olduktan sonra diye ikiye ayrılırya bir bayanın hayatı bende de aynen öyle yaşandı. Önceden fazla fazla parfüm kullanırdım hatta bir kaç tane birden karışım yapardım nebicimmişim ya:) Hamile olduğumu öğrenmemle parfüm kullanmayı bıraktım çocuğa zararlı diye sonrada eşimde rahatsız olunca tamamen son buldu. Neyse evde de fısfıslı oda kokularını kullanıyordum onun içinde kötü duyumlar alınca çocukları astım yapıyo diye ondanda vazgeçmek zorunda kaldım. (iyi markalarda böyle bir durum yoktur belki) Ama bana her eve girdiğimde yada en azından odalara yada banyoya girdiğimde hoş bir koku lazım diye düşünürken bu şirin kutuyu aldım delikli olması işimi görecekti sonrada içini doğal kokulu sabunlarla doldurdum şimdi her odaya girdiğimde beni hoş bir koku karşılıyo.



Bayanlar aldığım sabunlarda genellikle cilt sorunlarını gidermeye yarayan sabunlar nemlendiricili siyah nokta önleyici temizleme özellikli eeeeeeeeeeee böyle olunca bende içinden alıp kullanıyorum ihtiyacım olduğunda. Sabunların zamanla kokusunu yitirdiğini farkkettiğiniz de birkaç parçaya bölerseniz yeniden kokmaya başlar sonra benim gibi bu küçük parçalardan çalarsınız arada sırada.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder