28 Aralık 2013 Cumartesi

Evde krem yapımı

Bu aralar çok fazla bir şey üretemiyorum ve yayınlayamıyorum. Bu seferde edindiğim bilgilerden sizi faydalandırmak istedim. Evet  başlıktan da anlaşıldığı gibi krem yapıcaz sadece iki malzemeyle.

Malzemeler: Gülsuyu
                     Bebek pudrası
Evet hanımlar bunları karıştırıyoruz. Burda dikkat edilmesi gereken nokta ikisinin de kaliteli markalar olması. Ben gülsuyunda yemeklere de katabilirsiniz ibareli olanları tercih ediyorum. Resimde gördüğünüzde böyle bir gül suyu. Bana daha da doğal ve boyasız geliyor.
Kıvamını da gül suyunun miktarıyla ayarlayabilirsiniz.
 

Küçük şirin kaplar bulup her çantaya bir tane atabilirsiniz. Biliyorsunuz ki eller çok önemli bu mevsimde onları nemsiz bırakmamak lazım. Bu tarifi çok sevdiğim akrabam Merve'den almış bulunuyorum. Doğala yakın bu yöntemle yüzüme sürerken içim çok daha rahat. Birde çok krem kullananlara ekonomik bir yöntem. Kremi yaparsanız kokusu size çok tanıdık gelecek, çok bilinen bir markanın kokusu söylemiyorum yaparsanız Siz paylaşınnnnnnn

1 yorum: