15 Aralık 2013 Pazar

Kadınlar Ne İster? (1)

Dün akşam web de gezinip sahip olmak istediklerimi seçtim. Sanki alışveriş yapmışımda benim olmuşlar gibi hayal ettim. Ama bi hoşuma gitti bi hoşuma gitti anlatamam. Dedim bloğumda bir bölüm yapıyım ve benle aynı fikirde olan bayanlarla fikir alışverişi yapayım. Ve ilk sırada mükemmel kaşlar ve iyi makyaj yapabilme yeteneği geliyor.

İkinci sırada hep aynı tarz giyinmekten kurtulup bizim için alakasız renkleri veya parçaları da kombin yapabileceğimiz bir ilham perisi


Üçünçü sıraya gelince, bakınca içimizi okşayan güzel farklı ve tabi kıymetli takılar aldı
Dörtte tabiki güzel ev geliyor güzellik tek kısımda yaşanmaz elinin değdiği her şey güzel olmalı mantığında olduğum için şimdinin modası beyaz ve eskitme bu mobilyaları seçtim sizler için
Aaaaaa olamaz ayakkabı tutkunu bayanları unuttum! Yok yok unutmadım tasarım ayakkabılarda size beşinci sırada yerini aldı.
Altıncı sırayı ise tutkuyla sevmeğı ojelerinde gördüğüm  onyüzmilyonoje bloğunun sahibi için yer vermek istedim
Tabi bizim gibi hobi tutkunlarını da unutmadım farklı şeyler görmeyi ve yapmayı seven tüm bayanlara bu saat örneği yedi'de
İşte benim için kadınlar bunları ister. Tabi bunlar istediklerimizin bir kısmı devamı gelecek..... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder