8 Ocak 2014 Çarşamba

Tepsi Modası

            Dekorasyonda modayı takip eden ama işime geleni uygulayan biri olarak, Çok fazla görmeye alıştığımız dekoratif tepsilerden bende evimde bir tane oluşturdum... Tepsiyi aldım almasına da çok uzun süre içi boş kaldı çünkü içine değişik şişeler koymayı düşünüp aramaya koyuldum ama istediğim gibi bulamayınca bende evde bulduğum bütün mumları içine doldurdum.
           

       Beş sene önce bir vazo aldım beğenerek ama içine ona uygun çiçek bulamadım öyle boş kalmıştı  geçen seneye kadar sonra istediğim gibi çiçekler budum sonra vazoya yerleştirdim bi baktım
benim vazonun modası geçmiş çiçek vazodan daha güzel ve kıymetli görünüyo gözüme. Bende tepsi konusunda aynı şeyi yaşamamak için tepsinin modası geçmeden kullanayım dedimmmmmmm
        Haa bu arada bu tepsiyi ilerleyen zamanlarda kreme boyayasım var ne dersiniz güzel olur mu?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder