10 Şubat 2014 Pazartesi

İsmimiz Değişti

Merhabalar herkese
Çok zamandır yazamıyorum, zordur bu blogger işi demişlerdi de inanmamıstım. Doğruymuş. İstikrarlı, düzenli, yaratıcı ve en önemlisi ilgi çekici olacaksın .............. Bunları biliyordumda bende işler bu aralar baya yoğun bu günden itibaren işe koyuluyorum Allah'ın izniyle.
İsim değişikliğine gelelim bloğumun ismi daha önce mal-i hülya yanı Osmanlıca karasevda demekti...
Bu isim karışıklığa neden olduğu için ismimi kurduğum topluluk ismi olan hobimsende ile değiştirdim çok daha iyi oldu bilginize................
Görsel olmadan olmaz 30 lu yaşlarda bir anne olarak çocuğuma çeyiz yerine bu bloğu bırakıyorum umarım buradaki resimler ona ilham verir ve işine yarar. Şahsen bana ilham verdi bu dekorasyonu çok beğendimmmm(Resmi büyük görmek için üstüne tıklayın)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder