22 Mart 2014 Cumartesi

En güzel dekopaj resimleri




















Güzel objelerde kullanmanız dileğiyle. Bütün bu işlerle uğraşanlara kolay gelsin Sağlıkla daha güzel zevkli objeler yapmamız dileğiyle Byyyyy

''Dekore et beni ,Dekor olmaya çok ihtiyacım var'' (yazan evin)

Bahar geldi gözlerimiz evlere çevrildi ne yapsam da şu eve farklı bir hava katsam diye..... Ben böyle deyip duranlardanım bu ara yeni eşya için aç gözlü olanlardan değilim Allaha şükür aldığım şeyi aşkla sevenlerdenim ama eve bi dokunuş lazım bi şey lazım, benim gibi 6-7 sene önce evlenenlerdenseniz malum o zamanlar bu eskitmeler vintage tarzı şeyler hiç mi hiç yoktu... Biraz istediğim tarzlardan ipucu vereyim size 





 

Nasıl ben bu parçaları çok beğendim evet hayran hayran baktıktan sonra gelelim gerçeklere hani venge rengi mobilyalara bunlar hayatta uyum sağlamaz ama şansım mobilyaların modeli eskitme ekru renge çevrilmeye çok uygun iyi bir usta bulursam değişim başlayacak ilk ve son halini sizinle paylaşırım inşallah bu projemi gerçekleştirebilirsem. Şimdilik hoşçakalınnnn

20 Mart 2014 Perşembe

ınstagramdan son hafta

 






radyoma yeni tasarım

Radyom küçük ama gayet iyi çalışıyordu hem pilli istediğin yere götürebiliyorsun istersende  fişi ile kullanabiliyorsun. Fakat benim için olumsuz olan tek şey  ahşabının rengiydi odadan odaya yer değiştirdi zavallıcık yakışmıyordu hiç bir yere sonra her şeyi boyuyorum neden bu işeyarar radyoyu boyamayayım dedim ve işe koyuldum..............
Ve işte yeni hali şimdide nereye koysam da gözükse diye yer beğenemiyorum kendilerine şimdi seve seve kullanıyorum evimde eğer sizin de renginden hoşlanmadığınız objeleriniz varsa benim gibi dekopaj kağıtlarıyla kaplayabilir ve hobi ürünleri satan dükkanlardan her objede kullanılabilen boyalardan alıp boyayabilirsiniz.


 

 Sırada değişimi bekleyen iki vazom var onları da daha sonra paylaşırım inşallah görüşmek dileğiyle by...

3 Mart 2014 Pazartesi

Eyvah Kilo Aldım:)

              Eyvah diyorum çünkü durum vahim .... Kıyafetlerde dar gelmeye başladı bu balık etli halimle yeni kıyafette almak istemiyorum. Ben zaten bu durumdayken eve sararım ev aksesuarları satan dükkanları gezmekten vazgeçmem kıyafet dükkanlarını es geçerim. Sonra inceldiğimde gelsin yeni ciciler. Hele bahar havası güneş sıcak nasıl kıpır kıpır yapar ruhumu. Ruhumu derken benim ruh halim sabahtan akşama her saat başı değişirde neyse.
               Neyse konudan sapmayalım konumuz Diyet yok yok diyet demiyorum. Diyet deyince hepimiz strese giriyoruz. Konumuz nasıl ince görünürüz güzel ve sağlıklı. Zayıf olupta selülit dolu olmak istemiyorum kaslar zayıf ve  güçsüz bir vücut, sağlıksız az  beslenmek yüzünde unutkanlık, ciltte solgunluk, saçlarda kuruluk cansızlık bunlar benim başıma gelenlerdi arkadaşlar. Yaş geçtikçe kendimize daha iyi bakmak hissine kapıldım.
             Ve ben düzenli spor yapamayan bir kişi olarak ne yapıyorum her gün Oğlumla deli gibi dans ediyorum  evin içinde hem oğlum eğleniyor hem ben hareket etmiş oluyorum.
             Sonra kış aylarında hiç su tüketmediğimi farkettim 1lt cam şişeye suyumu iki kere dolduruyorum ve dikleyerek içiyorum. Bardak hesabı içemiyorum bardağı bitiremiyorum çünkü. Böyle nasıl tüketmişim iki litreyi anlamıyorum bile. biliyorsunuz arkadaşlar ne kadar tuvalete çıkarsak o kadar metabolizmamız çalışıyor demektir. Su dolu bir mide fazlada yemek kabul etmiyor zaten.
             Birde yanlış mı doğrumu yapıyorum bilmiyorum ama ben gece yatana kadar yiyeceğim yiyecekler için yer ayırıyorum midemde mesela sırf alışkanlık yüzünden bir çorba  sonra ana yemek sonra bol  karbonhidratlı bir yemek daha arkasından falan böyle değilde ana yemekten yiyip sonra istediğim bir tatlı arkasından çayın yanında onu yiyorum ve vicdan azabı  da  çekmiyorum.
                Yani arkadaşlar kendime soruyorum ben bunu seviyor muyum diye Böyle sormadığımda her önüme geleni yediğimde kilo alıyorum işte.
              Uzun zamandır görüşmediğiniz biriyle karşılaştığınızda nerdeyse merhaba demeden önceki  ilk cümle ne kadar kilo almışsın yada ne kadar zayıflamışsın oluyor. Gönümüzde dış görünüş bir o kadar önemli. Koyun gibi aynı şeyleri yapıyor aynı düşüncelere sahip oluyoruz ne yazıkki....
               Sizden de taktik bekliyorum..............