22 Mart 2014 Cumartesi

''Dekore et beni ,Dekor olmaya çok ihtiyacım var'' (yazan evin)

Bahar geldi gözlerimiz evlere çevrildi ne yapsam da şu eve farklı bir hava katsam diye..... Ben böyle deyip duranlardanım bu ara yeni eşya için aç gözlü olanlardan değilim Allaha şükür aldığım şeyi aşkla sevenlerdenim ama eve bi dokunuş lazım bi şey lazım, benim gibi 6-7 sene önce evlenenlerdenseniz malum o zamanlar bu eskitmeler vintage tarzı şeyler hiç mi hiç yoktu... Biraz istediğim tarzlardan ipucu vereyim size 





 

Nasıl ben bu parçaları çok beğendim evet hayran hayran baktıktan sonra gelelim gerçeklere hani venge rengi mobilyalara bunlar hayatta uyum sağlamaz ama şansım mobilyaların modeli eskitme ekru renge çevrilmeye çok uygun iyi bir usta bulursam değişim başlayacak ilk ve son halini sizinle paylaşırım inşallah bu projemi gerçekleştirebilirsem. Şimdilik hoşçakalınnnn

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder