3 Mart 2014 Pazartesi

Eyvah Kilo Aldım:)

              Eyvah diyorum çünkü durum vahim .... Kıyafetlerde dar gelmeye başladı bu balık etli halimle yeni kıyafette almak istemiyorum. Ben zaten bu durumdayken eve sararım ev aksesuarları satan dükkanları gezmekten vazgeçmem kıyafet dükkanlarını es geçerim. Sonra inceldiğimde gelsin yeni ciciler. Hele bahar havası güneş sıcak nasıl kıpır kıpır yapar ruhumu. Ruhumu derken benim ruh halim sabahtan akşama her saat başı değişirde neyse.
               Neyse konudan sapmayalım konumuz Diyet yok yok diyet demiyorum. Diyet deyince hepimiz strese giriyoruz. Konumuz nasıl ince görünürüz güzel ve sağlıklı. Zayıf olupta selülit dolu olmak istemiyorum kaslar zayıf ve  güçsüz bir vücut, sağlıksız az  beslenmek yüzünde unutkanlık, ciltte solgunluk, saçlarda kuruluk cansızlık bunlar benim başıma gelenlerdi arkadaşlar. Yaş geçtikçe kendimize daha iyi bakmak hissine kapıldım.
             Ve ben düzenli spor yapamayan bir kişi olarak ne yapıyorum her gün Oğlumla deli gibi dans ediyorum  evin içinde hem oğlum eğleniyor hem ben hareket etmiş oluyorum.
             Sonra kış aylarında hiç su tüketmediğimi farkettim 1lt cam şişeye suyumu iki kere dolduruyorum ve dikleyerek içiyorum. Bardak hesabı içemiyorum bardağı bitiremiyorum çünkü. Böyle nasıl tüketmişim iki litreyi anlamıyorum bile. biliyorsunuz arkadaşlar ne kadar tuvalete çıkarsak o kadar metabolizmamız çalışıyor demektir. Su dolu bir mide fazlada yemek kabul etmiyor zaten.
             Birde yanlış mı doğrumu yapıyorum bilmiyorum ama ben gece yatana kadar yiyeceğim yiyecekler için yer ayırıyorum midemde mesela sırf alışkanlık yüzünden bir çorba  sonra ana yemek sonra bol  karbonhidratlı bir yemek daha arkasından falan böyle değilde ana yemekten yiyip sonra istediğim bir tatlı arkasından çayın yanında onu yiyorum ve vicdan azabı  da  çekmiyorum.
                Yani arkadaşlar kendime soruyorum ben bunu seviyor muyum diye Böyle sormadığımda her önüme geleni yediğimde kilo alıyorum işte.
              Uzun zamandır görüşmediğiniz biriyle karşılaştığınızda nerdeyse merhaba demeden önceki  ilk cümle ne kadar kilo almışsın yada ne kadar zayıflamışsın oluyor. Gönümüzde dış görünüş bir o kadar önemli. Koyun gibi aynı şeyleri yapıyor aynı düşüncelere sahip oluyoruz ne yazıkki....
               Sizden de taktik bekliyorum..............

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder