20 Mart 2014 Perşembe

radyoma yeni tasarım

Radyom küçük ama gayet iyi çalışıyordu hem pilli istediğin yere götürebiliyorsun istersende  fişi ile kullanabiliyorsun. Fakat benim için olumsuz olan tek şey  ahşabının rengiydi odadan odaya yer değiştirdi zavallıcık yakışmıyordu hiç bir yere sonra her şeyi boyuyorum neden bu işeyarar radyoyu boyamayayım dedim ve işe koyuldum..............
Ve işte yeni hali şimdide nereye koysam da gözükse diye yer beğenemiyorum kendilerine şimdi seve seve kullanıyorum evimde eğer sizin de renginden hoşlanmadığınız objeleriniz varsa benim gibi dekopaj kağıtlarıyla kaplayabilir ve hobi ürünleri satan dükkanlardan her objede kullanılabilen boyalardan alıp boyayabilirsiniz.


 

 Sırada değişimi bekleyen iki vazom var onları da daha sonra paylaşırım inşallah görüşmek dileğiyle by...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder