6 Nisan 2014 Pazar

Kutu kaplama

Öncelikler evlerimize bir bakıyoruz beğenmediğimiz ne  varsa onu atmadan önce imajını değiştiriyoruz yinede beğenmediniz direk evden uzaklaştırıyoruz. Evimde ahşap bir kutum vardı ama rengi evin mobilya rengine uymuyordu şimdi o kutunun değişimini göstereceğim sizlere.


Kutunun ilk halinin ne yazıkki yok fotoları ama rengi o kötü kahverengiydi işte bende kadife bir kumaşla kutunun üstünde kalıbını çıkararak ve  Stick yapıştırıcıyla hani öğrenciler çok kullanır ruj gibi olanlardan onlarla kumaşı bir güzel yapıştırdım içine evdeki tüylü süsü aynanın etrafına yapıştırdım biraz daha süslü olsun diye sonra biraz fisto biraz şerit inciyle şu hale getirdim

Kulbunu da beyaz boyaya boyadım zımparaladım azcık eski gibi gözüksün diye ve o beğenmediğim kutu sevdiğim bir utu haline geliverdi. Bu arada anneciğimin de yaptığı danteli göstermeden geçemicem bu evde dantel niyetine tek sevdiğim parça ben nefret ederdim dantelden evde hayatta kullanmam derdim  ama annem yapmış bir kere bana da çok nostaljik geliyor ve severek kullanıyorum.
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder