12 Nisan 2014 Cumartesi

Mobilyayi ayna kaplama




Nasıl yani demeyin işte eski sehpam böyle ışıl ışıl bir sehpaya dönüştü. Peki nasıl oldu bu dönüşüm biraz bahsedeyim cam ustası Ersin bey sayesinde evinizde düz hatlara sahip eski mobilyalarınızı aynayla kaplatabilirsiniz. Ben bu halinden çok memnun kaldım sehpam eski halindeyken renginden de dolayı odayı baya kapatıyordu ayna kaplandı boyutlar aynı boyutlar ama odama bir aydınlık ferahlık oldu sanki oldum olası ayna eşyaları sevmişimdir zaten sizde benim gibi sevdiğiniz eşyaları kolay atamıyorsanız benim gibi formunda değişiklik yapabilirsiniz. Ben bu sehpayı izmitte yaptırdım bilginize.

4 yorum:

  1. Peki ne kadara mal oldu sehpayi boyle yaptirmak. BAYILDIMMM CUNKI :

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğendiğinize çok sevindim Sehpam 400TL ye mal oldu içindede 4 tane küçük sehpası var. Mobilyanın modeline göre fiyat değişir.Sevgiyle Kalın.

      Sil
  2. Bu sehpası nerede yaptırdınız acaba?

    YanıtlaSil