30 Eylül 2014 Salı

Çoçuklarımız için yapacaklarımız....

         Anne olduktan sonra dünyanın merkezine koyduğumuz'' önce ben'' koltuğundan nasılda kalkıp yerimize çoçuklarımızı oturtturduk hersey nasıl değişti birden  anlayamadık. Kendiliğinden çok çaba sarffetmeden  anneliğin getirdiği herşey bir anda girdi bünyemizde. Kendinden fazla birini sevmek, uykusuz kalmak, yorulmak, vb. birçok şey. Ama bazende bu bıdıkları öğrenilmiş annelikle büyüttük mesela bembeyaz koltuklar halılar olan odalarda mum gibi durmalarını istedik evimize gelen giden misafirlerden onları ikinci plana attık, evi çekip çeviren kadın olarak yaptıklarımızı yarım bırakıp gidip onlarla oyun oymamayı beceremedik. Biz çoçuklarımızı koşulsuz seviyoruz ya merak etmeyin onlarda bizi hatalarımızla yeri geliyo katılığımızla sıkıcılığımızla kabul ediyor. Ama anlar bazı anlar geri gelmez bırakmayı boşvermeyide bunyemize girmesine izin vermek lazım bunu unutmayalım unutmayayım. Şimdi bu bıdıklar için birşeyler yapalım istedim ve resimlerini derledim sizde bir inceleyin belki mutlu etmek ve aynı zamanda mutlu olmak istersiniz.


Bu cici çok şirin olduğundan yerverdim konumuzla alakası yok sakın çoçuklarınızı marka takıntılı süs bebekler gibi yapmayın.








,
Hem onları mutlu edecek oyunlar hem onlara kendi ellerinizle hazırlayacağınız güzel mekanlar vardı resimlerde umarım sizi harekete geçirmiştir. Ve enson onlara:

Güzel temenniler bir annenin düşünmeden içinde barındırdığı bir bakış bir öpüş yada kokusunu duyduğunda zihnınden geçenleri dileyerek. Tüm annelerin çoçuklarının hep yanıbaşında olmasını diliyorum.....

1 yorum:

  1. bebek başı yıkama aparatına bayıldım ne zordur bebeklerin gözüne su kaçınca onu susturmak.

    YanıtlaSil