29 Eylül 2014 Pazartesi

Dekorasyon detaylarda gizli, hadi hepbirlikte inceleyelim

Bugün güzel bir gün sevgili misafirlerim. Sabahtan akşama kadar günümü en güzel şekilde kullanmaya and içtim. Oyalanmak yok aklımda olan her şeyi bugün yapıcam, yapıcam ve muhakkak yapmalıyım diyorum ve  asıl işimize geçiyorum. Biliyorsunuz benim blogun ana konsepti dekorasyondur ve yayınladığım bütün resimler öyle rast gele koyulan resimler değil bulmaya baya çaba sarfettiğim resimler. Zaten iyi şeyler bulamadığımda da post yayınlamıyorum. Şimdi resimleri inceleyelim.

Bu güzel oda bir kız çoçuğu için hazırlanmış sanırım. Öncelikle  duvardaki kelebekler benim çok hoşuma gitti. Düşünsenize kızınızla birlikte bunları yapsanız hem anne çoçuk birlikte birşeyler yapmanın mutluluğu hemde basit ama şirin bir dekora sahip olmanın verdiği mutluluk süper.

Nasıl bir renk uyumu ınstagram hesabımı takip edenler bilirler bu dekor için neler düşündüğümü önce renkli cam aydınlatmalar, sonra tepsi içinde objeler mum olur farklı parfüm şişeleri olur yada değişik taşlar benim dekorasyonda favorilerim. Birde renklerin uyumu daha ne olsun. Çok asil çok.

Bu da şirin mi şirin bir oturma odası pötikare iki berjer çiçekli üçlü koltuk abartılmamış yan fon perdeler daha ne olsun ve kadına benzettiğim her yeri güzelleştiren çiçekler.
Ve tek renk temalı bir  konsept genellikle bunu herkez kullanır bir veya iki renk olur öne çıkan sonuç buradaki gibi güzel olur göz yormaz ama sıkılma ihtimaliniz daha yüksektir. Ben de öyle olmustu. Krem fon , koltuk, halı, ve zümrüt yeşili cam objeler kullanmıstım salonum da ve çok sevdiğim zümrüt yeşilinden şimdilerde vazgeçtim diyebilirim.

Parklak bronz, gümüs, altın objeler ve duvar taşları ışıldatır mekanları.

Eskitme mobilyalar yada gerçek eski mobilyalar.

Güzel farklı objeler.

Ve çok farklı duvar kağıtları. Duvar kayıtlarının güzelini bulmak gayet kolay çünkü çok fazla ithal ediliyor fakat gerçekten fark yaratanlar fiyat olarak çok pahalı. Kendi araştırmalarımın sonucu . Ama siz mekanlarınızı güzelleştirmekten vazgeçmeyin neyle nasıl olduğu önemli değil.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder