27 Ekim 2014 Pazartesi

kuşlu sehpam




Evet blogumu  ihmal ediyorum  bu doğru ama öylesine bir şey  yayınlamak istemedigimdendir bunun sebebi. Her şey anlamlı olsun güzel olsun diye çabam  bu güzel sehpada  bu mantığın bir ürünü 4 aydır boyanmayi bekleyen ve en sonunda  rengini ve desenini alan en taze şeker.  Umarım  beğenirsiniz. 

16 Ekim 2014 Perşembe

kafesten aydınlatma yaptim

Evime aydınlatma tasarladım desem ne dersiniz? Hadi canım dersiniz bende öyle derdim ama gerçekten yaptım.Ama daha eksikleri olmasına rağmen yayınlanmaktan kendimi alamadim.


Neleri eksik derseniz dekoratif lamba ve güzel bir kuş eksik onlarida tamamlayinca yayınlarım insallah.

14 Ekim 2014 Salı

Banyo Dekorasyonu

Banyo dekorasyonu uzun zamandır ilgimi çekiyor çünkü evin çokta uzun zamanlı kullanılmayan banyoları ne zaman içinden çıkılmak  istenmeyen yerlere dönüştü anlayabilmis değilim. Aşağıda seçtiğim örneklerde bunun kanıtı olsa gerek. Instagram kullanicilarindan @shuleokchi nin banyosu benim favorilerim den mesela çok güzel dekore etmiş insan hayran kalıyo tabi bu kişinin evinin güzelliği sadece banyoyla sınırlı kalmamis diğer her oda birbirinden  güzel  ve zevkli.  Bi bakın derim bana hakvereceksiniz.



12 Ekim 2014 Pazar

takilar 2





pratik dikiş

Dikis dikmeye bilmek ne güzeldir.  Terzilere fazlasiyla hayranım zaten çünkü onlar çok sabırlı insanlar. Sabırsız olduğum için yastık kılıfı dikmek ten bir üst seviyeye gecemedim henüz ,bu modeller çok güzel varsa bu işi bilen bir tanıdığınız bence yardım alın belki sizde kendinize güzel birseyler dikebilirsiniz.



11 Ekim 2014 Cumartesi

takilar




Takı en zor aldigim eşyadir  bende kolay kolay beğenemem
 resimlerim arasında takıyla ilgili olanda çok azdı zaten. Bunlarida sizinle paylaşmak istedim.

3 Ekim 2014 Cuma