12 Mart 2015 Perşembe

dekorasyonda karatahta modasi

 MerhabaIar sıkı ınstagram kullanıcısı olduğumdan bloğumu ihmal ediyorum doğru ama her zaman uzun cümleler kullanamıyorum O yüzden ınstagram daha kolayıma geliyor itiraf ediyorum. Neyse heryerden size ulaşmaya çalışıcam söz ben gibi beğenen takipcilerim in sayısı gittikçe artıyor ne garip bazen en yakınındakiyle aynı şeyleri konuşamiyorsun yada beğenemiyorsun  ama uzakta yüzünü gormedigin biri senin sevdiğin şeyi aynı şekilde seviyo begeniyor  ozaman da  yalnız olmadığını hissediyorsun bu  bende boyle oluyor. Evet bugün elealdigim tarz karatahta dekorasyon. Paylaştığım resimlerde en sevdiğim örnekler artık karatahta boyası ni heryere uygulandığını gormussunuzdur benim içinde hem güzel gözüken hemde işlevi olan dekorasyon fikirleri favorilerim den oluyo. En son resimde benim yaptığım bir karatahta pano. Resimlerin üstüne tıklayarak buyutebilirsini.z  yine görüşücez inşallah by.



1 yorum:

  1. Merhaba, bloğunuzu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım. Bana da beklerim ;) Sevgiler...

    YanıtlaSil