11 Mayıs 2015 Pazartesi

mobilya yenileme

Merhabalar
Bugünkü konumuz mobilya yenileme,  peki nasıl yapacağız ? Bu gördüğünüz eski çalışma masam değiştiedin gayet güzel bir çalışma masasına dönüştü şimdiki halini çok daha fazla sevdim diyebilirim. Nasil oldu bu değişim hemen anlatayım öncelikle masam gerçek agac değildi öyle olmasına rağmen güzelce zımparaladım sonra ekru renk ahsap boyasiyla boyadım  sonra hafif eskitme boyasıyla silerek eskittim sonra da yarimat vernikle vernikledim. Doğru söylemek gerekirse çok sağlıklı bir çalışma olmadı masa suntanem tarzı bir malzeme olduğu için zamanla alttan kendi rengi gözükecek biliyorum ama bunu baştanta biliyordum siz böyle bir çalışma yapacaksanız gerçek agac bir objeye uygulayin iyice zimparalayin cila hiç kalmasin sonra uzun seneler kullanabilirsiniz benden söylemesi.




4 yorum:

  1. Beyaz candır:) Hiç modası geçmeyen mobilya rengi. Çok hoş olmuş. Güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
  2. Bencede beyaz candir ama bizim zamanimizda hiç moda değildi ne yazıkki olsun ama biz eskimeyelim esyalar eskisin yenisini alırız inşallah. Teşekkür ederim size çok sağolun.

    YanıtlaSil