2 Ekim 2015 Cuma

Çocugumuzun odası nasıl olmalı?

Merhaba beni uzun süre düşündüren bu soruyu birde size sormak istedim. Ne dersiniz çocugumuzun odası nasıl olmalı asıl bu soruyu bizim miniklere sormak lazım gelirdi fakat onların olağanüstü bir dünyaları olduğu için imkanlarımizin dışında istekleri olabilirdi bizden.
Evet anneler nasıl olmalı. Ben birkaç güzel resim  seçtim aslında sizlere. Ben kendimce olması gerekenleri siraliyim bakalım sizinle aynı fikirde miyiz 
1.oncelik çocugumuzun odası ferah olmalı az eşya hem oyun alanı bırakır hemde odanın temizliği çok daha kolay olur.
2. Çocuğun kesinlikle odasını benimsemesi için kendi seçtiği eşya yada bir alan olması lazım.
3. Mukakkak bir okuma köşesi kitaplari tanıma yaşı geldiginden önce oluşturulması lazım ki çocuk okumayı öğrenmeyi sevsin.
4. Ve en son olarak iyi gün ışığı ve gece için olması gereken düzeyde aydınlatma. 
Evet bunlar benim aklıma ilk gelenler... yine görüşmek dileğiyle.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder