29 Temmuz 2016 Cuma

diyet taktiklerim

Bayanlar Merhaba
Size birebir uyguladığım taktiklerden bahsedeceğim Ama önceden yaptığım şeylerden söz etmem lazım ki şu anki benle farkı görün. önceden sıkı diyete girerdim böylelikle 63 kilodan 49 kiloya düşmüşlügum  vardır ve 49 kilo iken bile kendimi çok şişman sanıyordum nedense 40 numara ayaklarım inanın vücudumda daha çok dikkat çekiyordu bu acımasız diyetle tek tip besleniyordum ve en sevdiğim tatlı gibi şeyleri tamamen hayatımdan çıkarmıştım ama sonra ne mi oldu bir gün tak dedim bir yemeğe başladım birer birer aldıkça kiloları dur demedim kendime devam ettim Neyse ki 1 65 boya 60 kilogramda kaldım uzun süre sonra bir şey keşfettim her şeyden ye gözün kalmasın ama az miktarda yer. hayat bu durumda bile sürprizlerle doludur uykuya gidene kadar neler yiyeceğinizi kestiremezsiniz mesela sevdiğiniz bir dostunuz akşam 10da elinde bir pasta ile geldi Ee şimdi yemiyelim mi? Yiyelim dostlar ama az yiyelim ve hangi gün çok kaçırdığımızı hissedersek  o gün ve ondan sonraki iki gün daha fazla hareket edelim o kilo kalıcı olmayacaktir göreceksiniz
ve muhakkak 2 litre su için bardak hesabı yapmayın şişeye doldurun hep yanınızda taşıyın ne kadar çabuk bittiğini göreceksiniz su beyin  için ve cilt için de çok önemlidir ve size tokluk hissi verir ne kadar çok wc ye gidersiniz metabolizmanız o kadar hızlı çalışıyor demektir ve bir de bize
 Annelerin öğrettiği bir yemek sırası vardır ya önce çorba sonra ana yemek sonra kilo aldırıcı ne yemek varsa o işte, bu sırayla yemek yemekten vazgeçin canınız hangi yemeği en çok çekiyorsa onu yiyin ve biraz salata ooooo bakın Ondan sonra görün hem sevdiğin şeyleri yiyor Hem de nasıl hafiflıyorsunuz  Alışkanlıklarınızı değiştirin aaaa dostlar Böylelikle sevdiğiniz kıyafetleri uzun yıllar giyersiniz her şeyim dar geliyor çok mutsuzum aldığım kilolardan demezsiniz. Ben bunları yapıyorum peki sizin ne gibi taktikleriniz var soyleyin bilelim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder