26 Temmuz 2017 Çarşamba

Bendeki Ahsap Aşkı

Herkese merhabalar arkadaşlar
Bloğuma göz atmış yada instagramda (@hobimsende)  beni takip eden herkese yeniden merhabalar.
Uzun süredir ne yapıyorsunuz diye sorarsanız; sadece gözlemliyorum, gercekten yeni birsey yapmak için doğru zamanı kolluyorum diyebilirim. Ahşap olan herseye fazlaca sevgi var içimde. Nerden geliyor bu sevgi bilmiyorum. ''Ahsap tabure mi yoksa çok şık metal tabure mi'?', diye bana sorsanız ahşabı tercih ederim. Bilirimki onda emek çok daha fazla. Ahsaplarımı yaptırdığım marangozumun dukkanından çıkasım gelmiyor. Keske bir marangozun yanına çırak verselerdi beni, bu bayan halimle ne hoş olurdu yahu. Gelelim boyalara her tur boya seceneği var artık ne guzel değil mi artık ahsap cam galveniz objeler hariç plastık kumas deri esyaları da boyayabiliyoruz. Hangi boyalar mı bunlar hemen yazayım. Annie sloan challk paint, Cadence multısurfaces Rich multısurface işte markasını verdiğim bu boyalarla herseyleri yenileyebiliyorsunuz. Ne kadar güzel birsey değil mi bu atıp almaya alışmak yerine, evdeki eskimiş ama güzel eşyalarınıza yeniden bir şans verebilirsiniz. Hatta bir kaç şans. En son eşimin arkadaşı şekli güzel ama rengi balkonuma hiç mi hiç yakısmayacak sarı renk bir plastik masa getirmişti. Ne mi yaptım atmadım Cadence multısurface beyaz renkle boyadım. Atamamda zaten o masayı hediye eden arkadaşımız şuan hayatta değil. Hatırası olan eşyaları ben cok seviyorum bana anlamlı anlamlı bakıyorlar bulundukları yerden. Neyse yeniden görüşelim inşallah. Zamanı iyi kullanmak adına o kadar kitap okudum uygulamada da basarı olursam eger, bloğumu da ihmal etmiyecem inşallah. Saglıkla kalın sevgiler...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder